The best Side of فیلم بیماری زونا

Wiki Article

 دکتر ممکن است برای تشخیص این عارضه، یک نمونه‌برداری از بافت آسیب‌دیده انجام دهد و یا قسمتی از تاول‌ها را برای بررسی بیشتر در آزمایشگاه، کشت دهد.

ادامه تولید فیلم ماموریت غیرممکن ۸/ تام کروز در صحنه‌های اکشن دیده شد

* درد مزمن، خصوصا در سالمندان، كه‌ تا ماه‌ها یا سال‌ها در مسیر رشته‌ های‌ حسی‌ محل‌ قبلی‌ وجود تاول‌ ها باقی‌ می‌ ماند.

بعد از آنکه ویروس واریسلا، عفونت اولیه خود را به صورت بیماری آبله مرغان در یک بیمار ایجاد کرد، بقایای این ویروس تا چندین سال بعد به صورت غیر فعال در محل گره‌های ریشه پشتی سلول‌های عصبی در ناحیه ستون فقرات باقی می‌ماند.

* وجود یك‌ بیماری‌ كه‌ باعث‌ كاهش‌ مقاومت‌ بدن‌ شده‌ باشد.

گیاه کارمین: همه‌چیز درباره خواص و کاربردهای این گیاه دارویی شگفت‌انگیز!

ممکن است جنین در ماه‌های آخر دوره بارداری به بیماری آبله مرغان مبتلا شود و سپس بعد از تولد و در مرحله نوزادی دچار بیماری زونا گردد.

در واقع موقعيت‌هاي استرس‌زاي زيادي وجود مریضی کنگو دارد که مي‌تواند باعث آسيب رساندن به سيستم ايمني بدن شود.

راههای جلوگیری از اسکولیوز؛ برای سلامتی ستون فقرات خود سرمایه‌گذاری کنید

● برخی از افراد مبتلا به زونا فقط علائم خفیفی مانند سوزن سوزن شدن یا خارش پوست را تجربه می‌کنند.

در غزه جایی برای بیمار شدن نیست. یک روزنامه‌نگار مستقل فلسطینی که برای بی‌بی‌سی کار می‌کند، از یک دختر جوان در بیمارستان گزارش داد که نیمه هوشیار روی تخت دراز کشیده بود.

● زونا یک عفونت ویروسی است که باعث ایجاد بثورات پوستی دردناک می‌شود. این بثورات بسته به رنگ پوست می‌توانند قرمز، صورتی تیره، قهوه‌ای تیره یا ارغوانی به باشند و معمولاً در یک طرف بدن ایجاد می‌شوند.

با این حال، بثورات همیشه قرمز ظاهر نمی‌شوند. بسته به رنگ پوست، بثورات می‌توانند صورتی تیره، قهوه‌ای تیره یا ارغوانی به نظر برسند.

بزرگسالانی که هرگز آبله‌مرغان نداشته‌اند نیز باید این واکسن را دریافت کنند. واکسینه شدن لزوماً به معنای این نیست که فرد به آبله‌مرغان یا زونا مبتلا نمی‌شود، اما آمار‌ها نشان می‌دهد که از هر ۱۰ نفری که واکسینه شده‌اند، تنها ۱ نفر به زونا مبتلا می‌شود.

Report this wiki page